גיוס המונים – טרנד חולף או כלי אפקטיבי?

אי אפשר להתעלם מהטרנד החדש בעולם גיוס התרומות במגזר החרדי המכונה בלשון עם "מאצ'ינג".

קמפיין מסוג זה דורש השקעה מרובה וצוות מיומן, הוא אוגד בתוכו מגוון תחומים המצריכים חוט אחד חזק שידע לקשר ביניהם ולתאם בין כל הגורמים עד לתוצאה המקסימלית.

האם זהו טרנד חולף או מדובר בכלי יעיל במיוחד לגיוס תרומות?

מה בעצם עומד מאחורי הקמפיינים ענקי ההיקף של גיוס המונים?

כל התשובות בשיחה של מנכ"ל החברה – נתי קרויזר באתר פאשקוויל

מי אנחנו

'נתיב מדיה' הינה חברה המתמחה בשירותי פרסום והפצה, פתרונות שיווק וקידום מכירות. אתם מוזמנים להצטרף למעגל לקוחותינו המרוצים ואנו מתחייבים להיות שותפים נאמנים להצלחתכם!
 

פוסטים נוספים

קצת על תעשיית האבל בציבור החרדי

קצת על תעשיית האבל בציבור החרדי קצת על תעשיית מודעות האבל בציבור החרדיראיון עם נתי קרויזר מנכ"ל נתיב מדיה על תעשיית מודעות האבל.הקליקו וצפו 👈🏽  https://www.youtube.com/watch?v=ZqhrhxhcO6U  

איך אתם עם אותיות קטנות?

איך אתם עם אותיות קטנות? אצלנו לא נבהלים מהן כל עוד יש פשקוולים בסביבה… מודעות ברחוב ובבתי כנסת הם ה-מדיה בציבור החרדי לא משנה אם תבחרו

הבית של הפשקווילים ומודעות הרחוב

צוחקים עלינו ואנחנו זורמים…  כשצוות "ברדק" חיפשו בית של פשקווילים ומודעות רחוב שיארח אותם, הם ידעו באיזו דלת לדפוק… שמחנו לארח עוד סרטון סאטירי מבית

תקנה קבועה – פרויקט הפצה ארצי

אנחנו גאים להציג עוד פרויקט מושלם מבית היוצר של נתיב מדיה. הכולל הפקה של אלפי שלטים עשויים pvc, החל משלב העימוד עבור בהדפסתם והכנתם לתליה

יש לך מידע מעניין? צור קשר