פוסטרים להדפסה

פוסטרים להדפסה
פוסטרים להדפסה

4 טיפים לעיצוב פוסטרים להדפסה

חברת נתיב מדיה מספקת מגוון שירותי פרסום, שיווק וקידום מכירות ובהם עיצוב, הדפסה והפצה של פוסטרים. אין ספק שאם אתם צריכים פוסטרים להדפסה, כדאי לפנות לחברה מקצועית, מנוסה ובעלת מעוף – אחת כמו נתיב מדיה.

למה דווקא פוסטרים?

פוסטרים אולי נשמעים לכם מיושנים ומעלים מיד אסוציאציה של משהו שעיטר את קירות החדר שלכם אי שם בשנות ה-90. אולם בכל הנוגע לפרסום, הם מהווים עד היום כלי מרכזי ויעיל במיוחד, והאמת היא שאנחנו אפילו לא שמים לב כמה מידע אנחנו מקבלים מהם ביום יום. אנחנו רואים פוסטרים כל הזמן – של מופעי תרבות, של פרויקטים חדשים, פוסטרים שמטרתם העברת מסר ועמדה ועוד. אם אתם בעלי עסק או שאתם רוצים להעביר מסר מסוים, על מנת לא להישאר מאחור ולהתחיל לקדם את עצמכם, כדאי שתתחילו לחשוב על פוסטרים להדפסה.

עיצוב פוסטרים להדפסה – כל הסודות

אחרי שהחלטתם שאתם זקוקים לפוסטרים על מנת להתקדם אל עבר המטרה שלכם ולהפיץ את העסק או את המסר שלכם בקרב עוד אנשים, הגיע הרגע לחשוב איזה פוסטר אתם רוצים להפיק. הכנו בשבילכם כמה טיפים שיעזרו לכם ליצור פוסטר איכותי ויעיל, כזה שמביא תוצאות.

דגלו בפשטות

פוסטר הוא כלי שצריך להיות פשוט וממוקד. חשבו על עצמכם: כאשר אתם רואים פוסטרים ברחובות, אתם לא עוצרים לקרוא כל מילה ומילה או לבחון ביסודיות כל אלמנט ויזואלי – המסר עובר בכמה שניות. לכן, אם אתם מעצבים פוסטר, כדאי שתקפידו על עיצוב פשוט, שמאפשר העברה מהירה של המסר לקהל היעד.

קצר זה קולע

פוסטר הוא לא ספר. המסר שמופיע בפוסטר צריך להיות חד, ממוקד – קצר זה קולע. המלל צריך למשוך תשומת לב ולהיות ענייני ומעניין. אם אתם רוצים להעביר מסר מורכב יותר שמצריך שימוש ביותר מילים – אפשר לשים על הפוסטר ברקוד שניתן לסרוק או כתובת לאתר שאפשר להיכנס אליו על מנת לקבל פרטים נוספים.

פונט – מיוחד אבל ברור

הפונט בפוסטר הוא אלמנט ויזואלי מרכזי ולכן הוא חייב להיות מעניין ומיוחד, על מנת למשוך את תשומת לבם של המתבוננים. יחד עם זאת, על אף שפונטים מורכבים מאוד יכולים להיראות אטרקטיביים, דווקא לא מומלץ להשתמש בהם בפוסטר, מכיוון שהם יכולים להקשות על העברת המסר ובסופו של דבר, לשים לכם מקלות בגלגלים.

בחרו בצבעוניות מתאימה

צבעים הם כלי מצוין על מנת להעביר מסרים ולמשוך את עיניהם של העוברים והשבים. כדי ליצור צבעוניות אסתטית מבחינה ויזואלית וגם כזו שיוצרת עניין, אפשר להשתמש לדוגמה בצבעים המנוגדים זה לזה על גלגל הצבעים ששילובם יחד יוצר מראה דרמטי. כמו כן, כדאי לבחון את המשמעות של צבעים שונים ולעשות שימוש נכון בצבעים, בהתאם למסר ולרוח שאתם רוצים להעביר.

אם אתם צריכים לעצב פוסטרים, אתם לא לבד. נתיב מדיה יסייעו לכם בכל השלבים – בחשיבה על המסר, ביצירת העיצוב, בהדפסה ובהפצה – כדי שאף אחד לא יפספס את מה שאתם רוצים להגיד.