גיוס המונים – טרנד חולף או כלי אפקטיבי?

אי אפשר להתעלם מהטרנד החדש בעולם גיוס התרומות במגזר החרדי המכונה בלשון עם "מאצ'ינג".

קמפיין מסוג זה דורש השקעה מרובה וצוות מיומן, הוא אוגד בתוכו מגוון תחומים המצריכים חוט אחד חזק שידע לקשר ביניהם ולתאם בין כל הגורמים עד לתוצאה המקסימלית.

האם זהו טרנד חולף או מדובר בכלי יעיל במיוחד לגיוס תרומות?

מה בעצם עומד מאחורי הקמפיינים ענקי ההיקף של גיוס המונים?

כל התשובות בשיחה של מנכ"ל החברה – נתי קרויזר באתר פאשקוויל

מי אנחנו

'נתיב מדיה' הינה חברה המתמחה בשירותי פרסום והפצה, פתרונות שיווק וקידום מכירות. אתם מוזמנים להצטרף למעגל לקוחותינו המרוצים ואנו מתחייבים להיות שותפים נאמנים להצלחתכם!
 

פוסטים נוספים

פרסום במצב חירום – פוסט קורונה

בזמן שרבבות עמ"י נשארו בבתים, שומרים על בריאותם. אנחנו #בנתיב_מדיה לא ישבנו בחיבוק ידיים (טוב, תכלס אלו היו ההנחיות 😉) ולקחנו חלק חשוב בפעילות ההסברה של משרד הבריאות ושל

מתנת חיים

בלב קרוע ומורתח דואבים וכואבים את לכתו בטרם עת של הרב הבר עתיר הזכויות מהקורונה הארורה. תודה על הזכות האדירה שנפלה בחלקנו להיות שותפים במפעל

יש לך מידע מעניין? צור קשר

השאירו פרטים

צרו קשר

074-7036009

א'-ה': 9:00-18:00

גבעת שאול 40 ירושלים

עשו לנו לייק

© כל הזכויות שמורות לנתיב מדיה

Created by Traffic365.co.il 2019

גלילה לראש העמוד