גיוס המונים – טרנד חולף או כלי אפקטיבי?

אי אפשר להתעלם מהטרנד החדש בעולם גיוס התרומות במגזר החרדי המכונה בלשון עם "מאצ'ינג".

קמפיין מסוג זה דורש השקעה מרובה וצוות מיומן, הוא אוגד בתוכו מגוון תחומים המצריכים חוט אחד חזק שידע לקשר ביניהם ולתאם בין כל הגורמים עד לתוצאה המקסימלית.

האם זהו טרנד חולף או מדובר בכלי יעיל במיוחד לגיוס תרומות?

מה בעצם עומד מאחורי הקמפיינים ענקי ההיקף של גיוס המונים?

כל התשובות בשיחה של מנכ"ל החברה – נתי קרויזר באתר פאשקוויל

מי אנחנו

'נתיב מדיה' הינה חברה המתמחה בשירותי פרסום והפצה, פתרונות שיווק וקידום מכירות. אתם מוזמנים להצטרף למעגל לקוחותינו המרוצים ואנו מתחייבים להיות שותפים נאמנים להצלחתכם!
 

פוסטים נוספים

טקסט מודגש עם מסגרת ירוקה

בחירות לרשויות המקומיות 2018

בחירות. כל מערכת בחירות היא אינטנסיבית ותעמולתית במיוחד. כאזרחים אנו פוגשים אותה ברחוב/ בעיתונות/ בלוחות המודעות ובכל אמצעי מדיה אפשרי המונגש לציבור הבוחרים.כשמתקרבים למערכת בחירות,

לוח שטיבל – נעים להכיר!

הידעתם?יש כ – 623 שטיבלאך ברחבי הארץ.ועכשיו יש אחד נוסף והוא שלנו 😉 גאים להציג בפניכם את לוח שטיבל. אז, מהו "שטיבל" בקצרה ממש? (לשוחרי הידע

כדאי לפרסם מיד אחרי החג!

לקוחות בתחום האופנה, ההלבשה והאופטיקה, הזמינו סבב הדבקות מיוחד למוצאי חג הפסח. נשמע מוזר? גם אנחנו חשבנו כך. מסתבר כי המגזר החרדי ממשיך ליהנות ולבלות

יש לך מידע מעניין? צור קשר

השאירו פרטים

צרו קשר

074-7036009

א'-ה': 9:00-18:00

גבעת שאול 40 ירושלים

עשו לנו לייק

© כל הזכויות שמורות לנתיב מדיה

Created by Traffic365.co.il 2019

גלילה לראש העמוד