פרסום חוצות

שבאמת מביא לקוחות

ענף הפרסום הוא ענף המבוסס על עקרונות מדעיים, שנבחנו והוכחו לאורך עשורים ארוכים של פעילות פרסום מכל סוג ובכל פינה על פני כדור הארץ. שלושה עקרונות חשובים בענף זה, אשר אותם נפרט מיד, מקבלים את המענה הטוב ביותר באמצעות קמפיין פרסום חוצות, תחום ההתמחות המוביל של נתיב מדיה.

שלושת העקרונות שהופכים את פרסום החוצות לערוץ פרסום מנצח.

כפי שפירטנו קודם לכן, פרסום חוצות מבוסס על שלושה עקרונות חשובים ואלו הם:

  • אני אחרי כולם – הלקוח נחשף למסר הפרסומי כאשר הוא במרחב הציבורי, בו הוא נוכח כי כולם נחשפים למסר הזה. חשיפה זו ברשות הרבים מובילה את הלקוח לתחושה הבלתי מודעת שכולם גם צורכים את המוצר המפורסם, קרי מדובר במוצר מצליח.
  • חשיפה ממושכת – מעטים עד לא קיימים הם המוצרים שבחשיפה פרסומית אחת הופכים לעסקה. נהוג לקבוע כי רק כדי לזכות לתשומת ליבו של הלקוח נדרשות מעל 20 חשיפות לאותו מסר פרסומי, מה שמחייב את המפרסם להרבות במספר החשיפות כמו גם במגוון ערוצי הפרסום, לרבות הערוץ היחיד שתופס את הלקוח במרחב הציבורי, הלוא הוא הערוץ של פרסום חוצות.
  • תחושת דחיפות וצורך – לקוח יכול להיחשף למסר פרסומי עשרות פעמים, ללא כל תגובה ממנו. התגובה מגיעה כאשר מצליח המפרסם ליצור אצל הלקוח תחושת דחיפות וצורך לקנות, או לפחות לבדוק את המוצר. תחושת דחיפות זו מותנית ביכולת של המפרסם לפגוש את הלקוח בכל פינה ובכל רגע ולהפוך את המסר למציאות.

פרסום חוצות הוא ערוץ פרסום שמאפשר לכם, המפרסמים, לפגוש את הלקוחות שלכם גם ברחוב ולנטוע בתוכם תפיסות שאינן מתאפשרות באף ערוץ פרסום אחר. כעת רק נותר לכם לתכנן נכון ולבנות נכון את הפרויקט שלכם.

פרסום חוצות

בונים קמפיין מנצח של פרסום חוצות

שלושת העקרונות שאותם פירטנו לעיל מבטאים היטב את פוטנציאל ההצלחה של קמפיין פרסום חוצות, אבל הם לא מבטיחים את מימוש ההצלחה הזאת. בכדי לייצר קמפיין חוצות מנצח, אתם חייבים לצידכם אנשי מקצוע שיספקו לכם מענה שלם ומושלם הן בהיבט המקצועי והן בהיבט הלוגיסטי של עולם הפרסום.

חברת נתיב מדיה, המתמחה באופן ספציפי בענף פרסום החוצות, מעמידה לרשותכם סט של יכולות מובילות בענף זה ומאפשרת לכם לבנות קמפיין חוצות מנצח, הכולל גיבוש מסר פרסומי חכם ומתוחכם מול קהל היעד, הפקות דפוס בכל קנה מידה ובסטנדרטים הגבוהים בשוק, תכנון הפיזור של המסר הפרסומי על פי מודלים של פיזור והפצה ולבסוף, הפצה רציפה של שילוט, פוסטרים ומודעות רחוב בכל אזור ברחבי הארץ.

בין שאתם מנהלים קמפיין פרסומי בערוצים דיגיטליים ובערוצי פרינט אחרים ובין שאתם מחפשים את הערוץ שיתן את החשיפה הרחבה שלכם מול השוק, נתיב מדיה מציעה לכם את כל מה שאתם צריכים בכדי להזניק קמפיין פרסום חוצות מנצח, שיביא את קפיצת המדרגה שאתם זקוקים לה.

פרסום חוצות – נצלו את הפקקים…

אנשים לא אוהבים שדוחפים להם פרסום, הם אוהבים להיחשף אליו לבד באופן טבעי וזה בדיוק מה שקורה לכל פרסום חוצות.

הנהגים החולפים בכביש, עוברי האורח. אלה שנתקעים ברכב בפקקים באופן טבעי מתחילים להתבונן סביבם, להסתכל ימינה ושמאלה ושמאלה וימינה ובלי שירצו ובלי להתכוון- נשטפות העיניים שלהם בפרסום חוצות.

אנשים לא מתעלמים מפרסום. זו הדרך שלהם להגיע למותגים, מוצרים חדשים או שירות שהם לא ידעו עליו. הבעיה של המפרסמים היא, איך להגיע לקהלי היעד שלהם. אבל אם חברת צמיגים, או עיטוף רכבים יוצאים בקמפיין של פרסום חוצות הנתלה בדיוק בעורקי התחבורה הצפופים והראשיים, אין סיכוי שלא יראו אותם. אין סיכוי שלא יקנו את הצמיגים שלהם, או לפחות ידעו שהם קיימים.

לכן- גם בשליטה של העולם הדיגיטלי היום על חיינו, עדיין יש מקום גדול מאוד לפרסום אשר מנצל את הרחוב והחוצות כדי לפרסם דבר מסוים.

פרסום חוצות כשטיפת מוח!

כל פרסום שואף לשטוף את מוחו של הצרכן הפוטנציאלי, לחשוף בפניו את נושא הקמפיין ולהזמין אותו להיות לקוח שלו. הישראלים אוהבים לקנות. גם בארץ וגם בחו"ל (הם השניים בעולם אחרי אמריקה בקניות און ליין).

אז כשאתם יוצאים בקמפיין פרסום חוצות, אשר אליו נחשף ציבור שלם שלא מגיע אליכם ויכול להיות שהוא ממש אבל ממש יאהב את הגלידה החדשה שלכם, כי הוא פריק של גלידה, איזה סיכוי יש לו לדעת עליה, אם הוא לא נחשף אליה גם בפרסום חוצות.

ויותר מכך- זה לא שדפקתם לו בדלת וניסיתם לשכנע אותו לקנות. הוא פשוט חוזר כל יום מהעבודה הביתה באותו מסלול ורואה את השלט שלכם כל הזמן. אז בסוף כמו שקורה בכל פרסום טוב, הוא אומר לעצמו: אם הם טרחו להרים כאלה שלטים עצומים בטח זה שווה משהו. ואז יש סיכוי רב שהוא יהפוך ללקוח שלכם.

שום משרד פרסום לא יכול לדעת מה תהיה התוצאה של פרסום חוצות. אבל מה שבטוח כולם יקראו את מה שאתם מפרסמים. אם הם לא יקנו את זה היום, הם יקנו את זה מחר, עוד שבוע, עוד חודש. הם כבר נחשפו אליו והם ינסו אותו. זה טבעו של כל אדם.

תפרסמו חכם – תמכרו הרבה!

הקונספט השיווקי העומד מאחורי כל קמפיין פרסומי הוא שבשנייה אחת אפשר יהיה לצוד את תשומת לבו של הלקוח הפוטנציאלי. משום כך חשוב מאוד להקים קמפיין פרסום חוצות חכם ומקורי שיגרום ללקוחות להתעניין ולהגיב. לא מספיק רק צילום טוב, חייבים מסר. המסר הזה צריך להיות היתרון הבולט של המוצר או השירות שלכם. הוא מה שיוצר את הבידול שלכם בשוק והוא מה שמעניק להם את ההעדפה של הצרכנים.

תנו לנו לבנות לכם קמפיין מנצח בראש חוצות.

השאירו פרטים

צרו קשר

074-7036009

א'-ה': 9:00-18:00

גבעת שאול 40 ירושלים

עשו לנו לייק

© כל הזכויות שמורות לנתיב מדיה

Created by Traffic365.co.il 2019

גלילה לראש העמוד