אפיקים מומלצים לשיווק באינטרנט בשנת 2021

מתלבטים באילו אפיקים לשיווק באינטרנט כדאי לכם להתמקד בשנת 2021? אם כן, אז הפוסט הבא הוא בדיוק בשבילכם.

אין ספק ששיווק באינטרנט הפך כבר למעצמה בפני עצמה, ושהציפייה היא שזה רק ילך ויתחזק. אפשר לראות זאת בכך שיותר ויותר עסקים משקיעים את התקציב שלהם לקידום העסק על שיווק באינטרנט, ושאחוזי התקציב שלהם על כך גדלים משנה לשנה. אם גם אתם בעלי מותג, חברה או עסק – סביר להניח שגם אתם מקדמים את העסק שלכם בכל מיני דרכים, וייתכן שגם אתם משקיעים על קידום באפיקים שונים באינטרנט. וכך עולה פעמים רבות השאלה אילו אפיקים מומלצים לשיווק באינטרנט בשנת 2021? אם התשובה מעניינת אתכם, אז תשמחו לשמוע שעל כך למעשה נדבר בפוסט זה.

אפיקים שונים לקידום באינטרנט

אם אתם רוצים לדעת אילו אפיקים קיימים לקידום באינטרנט כדאי שתדעו שיש המון פלטפורמות ואפיקים שונים לקידום בדיגיטל, ולמעשה הרשימה לא נגמרת. קודם כל, יש את הפלטפורמות החברתיות – כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, סנאפצ’ט, לינקדאין, טוויטר, ועוד מגוון נוסף של פלטפורמות. אפיק נוסף לקידום באינטרנט הוא כמובן גוגל – מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם. חוץ מזה, יש את קוורה – אתר השאלות והתשובות שמסתמך על חכמת ההמונים, שיצא לאחרונה בגרסה בעברית. אפיקים נוספים לשיווק באינטרנט יכולים להיות אפליקציות או אתרים גדולים בתחומים שונים, וכפי שאמרנו קודם – הרשימה עוד ארוכה. כמו כן, יש לציין שכמעט בכל אחת מהפלטפורמות שהוזכרו אפשר לבצע קידום אורגני או פרסום ממומן.

שיווק באינטרנט בשנת 2021 – אפיקים מומלצים

אז איפה כדאי לשווק את העסק בשנת 2021 ומהם האפיקים המומלצים ביותר כיום לשם קידום באינטרנט? אם אתם רוצים לקבל תשובה חד משמעית, אז חשוב שתדעו שאין אחת כזו, והתשובה היא, כמו במקרים רבים – תלוי. תלוי בסוג העסק שלכם, במטרות שלכם, במאפייני הקהל שלכם, במתחרים שלכם, ובעוד כל כך הרבה פרמטרים שונים. ובכל זאת, ננסה לתת תשובה שמתאימה פחות או יותר לרוב העסקים.

פרסום ושיווק בגוגל: כיום אנשי השיווק נוהגים לומר ש”מי שלא נמצא בגוגל – לא קיים”. אז נכון שאתם יכולים למכור המון גם בלי פעילות בגוגל, אבל מבחינת הגולשים המחפשים את השירותים או המוצרים שלכם ברשת – אם אתם לא שם, מבחינתם אתם לא קיימים. ומכיוון שכמעט כולנו מחפשים מידע ומוצרים לרכישה דרך גוגל, כדאי לכל עסק להראות פעילות כלשהי בגוגל, בין אם על ידי קידום אורגני או על ידי פרסום ממומן.

קידום בפייסבוק ובאינסטגרם: בהתחשב בכך שפייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה בעולם, ואינסטגרם היא השנייה אחריה, ובכך שגם בשתיהן אנשים מחפשים מידע ומוצרים לרכישה, ניתן לומר שלרוב העסקים כדאי להראות נוכחות בפלטפורמות חברתיות אלו.

שיווק בקוורה או בטיקטוק: חוץ מגוגל, פייסבוק ואינסטגרם, קיימים אפיקים מומלצים נוספים לשיווק באינטרנט. כמו קוורה או טיקטוק, שיותר ויותר בעלי עסקים משתמשים בהן לשיווק העסק בדיגיטל, וייתכן שגם לכם כדאי לעשות זאת.

לשיחה עם יועץ שיווק של נתיב מדיה חייגו – 074-7035009

מי אנחנו

‘נתיב מדיה’ הינה חברה המתמחה בשירותי פרסום והפצה, פתרונות שיווק וקידום מכירות. אתם מוזמנים להצטרף למעגל לקוחותינו המרוצים ואנו מתחייבים להיות שותפים נאמנים להצלחתכם!
 

פוסטים נוספים

קצת על תעשיית האבל בציבור החרדי

קצת על תעשיית האבל בציבור החרדי קצת על תעשיית מודעות האבל בציבור החרדיראיון עם נתי קרויזר מנכ”ל נתיב מדיה על תעשיית מודעות האבל.הקליקו וצפו 👈🏽  https://www.youtube.com/watch?v=ZqhrhxhcO6U  

איך אתם עם אותיות קטנות?

איך אתם עם אותיות קטנות? אצלנו לא נבהלים מהן כל עוד יש פשקוולים בסביבה… מודעות ברחוב ובבתי כנסת הם ה-מדיה בציבור החרדי לא משנה אם תבחרו

יש לך מידע מעניין? צור קשר