גיוס המונים – טרנד חולף או כלי אפקטיבי?

אי אפשר להתעלם מהטרנד החדש בעולם גיוס התרומות במגזר החרדי המכונה בלשון עם “מאצ’ינג”.
קמפיין מסוג זה דורש השקעה מרובה וצוות מיומן, הוא אוגד בתוכו מגוון תחומים המצריכים חוט אחד חזק שידע לקשר ביניהם ולתאם בין כל הגורמים עד לתוצאה המקסימלית.
האם זהו טרנד חולף או מדובר בכלי יעיל במיוחד לגיוס תרומות?
מה בעצם עומד מאחורי הקמפיינים ענקי ההיקף של גיוס המונים?
כל התשובות בשיחה של מנכ”ל החברה – נתי קרויזר באתר פאשקוויל
מי אנחנו
פוסטים נוספים
פרסום בעזרת כרטיס ביקור: האם זה עוד שימושי?
זה לא הגיוני היום לנהל עסק מבלי לפרסם אותו ולהגיע אל קהלים חדשים. השאלה היא איך לפרסם את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר שיש? אם
הקורונה והשיווק הדיגיטלי
האינטרנט וכל העולם הדיגיטלי לא נולדו עכשיו. אך הם בהחלט קבלו תנופה רבה ומשמעותית עם פרוץ הקורונה לחיים שלנו. הקורונה הביאה אלינו את הסגרים, את
דרכים שכדאי להכיר לשיווק אופליין ואונליין
במידה ויש לכם עסק פעיל ואתם לא דואגים לבצע פעולות שיווק, הרי שאתם כמו לא קיימים. כמו כן, קחו בחשבון שיש לכם עוד עסקים מתחרים
מה חשוב לדעת על הפקת אירועים עסקיים לעורכי דין
אירועים עסקיים לעורכי דין הם חלק חשוב מהאסטרטגיה השיווקית של משרדי עורכי דין. הם חיוניים בהבאת לקוחות חדשים ובשימור לקוחות קיימים. להלן כמה דברים חשובים