גיוס המונים – טרנד חולף או כלי אפקטיבי?

אי אפשר להתעלם מהטרנד החדש בעולם גיוס התרומות במגזר החרדי המכונה בלשון עם “מאצ’ינג”.

קמפיין מסוג זה דורש השקעה מרובה וצוות מיומן, הוא אוגד בתוכו מגוון תחומים המצריכים חוט אחד חזק שידע לקשר ביניהם ולתאם בין כל הגורמים עד לתוצאה המקסימלית.

האם זהו טרנד חולף או מדובר בכלי יעיל במיוחד לגיוס תרומות?

מה בעצם עומד מאחורי הקמפיינים ענקי ההיקף של גיוס המונים?

כל התשובות בשיחה של מנכ”ל החברה – נתי קרויזר באתר פאשקוויל

מי אנחנו

‘נתיב מדיה’ הינה חברה המתמחה בשירותי פרסום והפצה, פתרונות שיווק וקידום מכירות. אתם מוזמנים להצטרף למעגל לקוחותינו המרוצים ואנו מתחייבים להיות שותפים נאמנים להצלחתכם!
 

פוסטים נוספים

קצת על תעשיית האבל בציבור החרדי

קצת על תעשיית האבל בציבור החרדי קצת על תעשיית מודעות האבל בציבור החרדיראיון עם נתי קרויזר מנכ”ל נתיב מדיה על תעשיית מודעות האבל.הקליקו וצפו 👈🏽  https://www.youtube.com/watch?v=ZqhrhxhcO6U  

יש לך מידע מעניין? צור קשר