פרסום במצב חירום – פוסט קורונה

בזמן שרבבות עמ”י נשארו בבתים, שומרים על בריאותם.
אנחנו #בנתיב_מדיה לא ישבנו בחיבוק ידיים (טוב, תכלס אלו היו ההנחיות 😉) ולקחנו חלק חשוב בפעילות ההסברה של משרד הבריאות ושל רשויות מקומיות שונות.
במצב חירום כשאפשרויות הפרסום מצומצמות כל כך, נקטנו בפלטפורמות פרסום של דיוור ישיר בתיבות דואר, תלי דלת, הדבקת מודעות בבניינים ואף כרוזים שפטרלו והביאו את דבר “הקורונה” לציבור.
ע”י שימוש בפלטפורמות פרסום אלו (ועוד..) ניתן להגיע באופן פיזי ממש ישירות אל הלקוח, וזה מהווה פתרון בהנגשת חומרים ובטח בעיתות משבר וחירום.
חמושים באישור עבודה רשמי של משרד הבריאות התהלכו צוותי ההפצה של #נתיב_מדיה לאורכה ולרוחבה של הארץ והגיעו לכל אזור ובו ישוב חרדי על מנת להנגיש לציבור את חומרי ההסברה הכל כך חשובים למניעת התפשטות הקורונה.
כולנו תקווה שמעתה ואילך נפיץ רק בשורות טובות
ובבריאות תמיד!
מי אנחנו
פוסטים נוספים
פרסום בעזרת כרטיס ביקור: האם זה עוד שימושי?
זה לא הגיוני היום לנהל עסק מבלי לפרסם אותו ולהגיע אל קהלים חדשים. השאלה היא איך לפרסם את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר שיש? אם
הקורונה והשיווק הדיגיטלי
האינטרנט וכל העולם הדיגיטלי לא נולדו עכשיו. אך הם בהחלט קבלו תנופה רבה ומשמעותית עם פרוץ הקורונה לחיים שלנו. הקורונה הביאה אלינו את הסגרים, את
דרכים שכדאי להכיר לשיווק אופליין ואונליין
במידה ויש לכם עסק פעיל ואתם לא דואגים לבצע פעולות שיווק, הרי שאתם כמו לא קיימים. כמו כן, קחו בחשבון שיש לכם עוד עסקים מתחרים
מה חשוב לדעת על הפקת אירועים עסקיים לעורכי דין
אירועים עסקיים לעורכי דין הם חלק חשוב מהאסטרטגיה השיווקית של משרדי עורכי דין. הם חיוניים בהבאת לקוחות חדשים ובשימור לקוחות קיימים. להלן כמה דברים חשובים