שיווק העסק שלכם בשנת 2022 – כך תעשו זאת

בעוד שכל שנה חדשה מלווה בהרבה חוסר וודאות (ובפרט שנת 2022), קיים תחום אחד שחשיבותו אינו משתנה, והכלים הקשורים אליו רק ממשיכים להתפתח ולהתחדש, וזהו תחום השיווק הדיגיטלי.

משנה לשנה השיווק הדיגיטלי ממשיך לצמוח ולהפוך לכלי השיווק המרכזי ואף היעיל ביותר, ובמיוחד קידום אתרים בגוגל שממשיך להיות הכלי המוביל.

ולכן, גם בשנה החדשה, זהו קריטי לעקוב באדיקות אחר אפיקי השיווק החשובים ביותר ל-2022, וליישמם במקצועיות כדי להגיע ליעדי המכירות האופטימליים.

אך מהם אפיקי השיווק החשובים ביותר ל-2022, מהי הדרך הנכונה ביותר להשתמש בקידום אתרים בגוגל, וכיצד אלו יכולים להפוך את העסק שלנו לעסק מניב יותר משמעותית? בואו נפרט.

  1. אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) – כשחושבים על קידום אתרים בגוגל אין ספק שהדבר הראשון שעולה בראשנו זה SEO. הסיבה לכך שכלי האופטימיזציה למנועי החיפוש הוא בהחלט אחד הכלים הקריטיים לקידום האתר שלנו.

 

כלי זה מסייע לאתר שלנו להגיע לדירוג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש, מגדיל את התנועה האורגנית באתר, ומסייע לנו גם לשפר את הנראות וגם להגיע לקהלי היעד שלנו.

 

יחד עם זאת, כדי להגיע לתוצאות הרצויות זה הכרחי להשתמש ב-SEO בצורה הנכונה, וזה דורש פרסום קבוע של תוכן איכותי, מחקר מדויק לאיתור מילות המפתח, ביצוע אופטימיזציה של כותרות התוכן, תיאורי מטא, ובחירת וויזואליים מתאימים לתוכן עצמו.

 

  1.  Google Trends לזיהוי מגמות ברנד – קידום אתרים בגוגל זה לא רק לדעת להגיע אל קהלי היעד ולהעניק לאתר שלכם כמה שיותר חשיפה, אלא זה גם לדעת לזהות מגמות ושינוי מגמות בחיפושים השוטפים של הגולשים כדי לדעת להתאים את עצמכם לשינויים ולמנוע ירידה בטראפיק.

 

  1. בעזרת Google Trends תוכלו לסקור את הרגלי הצריכה של הגולשים ואת השינויים המגמתיים המתחוללים מאחורי הכוונות השונות של מילות המפתח, לזהות מתחרים שונים וחדשים בתחום שלכם, ולעדכן בעקביות את מילות החיפוש.

 

 

  1. Google Search Console – כלי מנהלי אתרים הוא כלי חשוב במיוחד לקידום אתרים בגוגל. מדובר בכלי ללא תשלום שגוגל מעניקה למנהלי אתרים כדי לעקוב אחר מידע קריטי הנוגע לניהול האתר הכולל סטטיסטיקות גולשים באתר שלכם.

 

  1. הכלי החשוב הזה זו הדרך של גוגל לתת למנהלי האתרים האת המידע החיוני לשיפור ביצועים, כגון תנועה באתר, ביצועי החיפוש האורגני, מילות המפתח הנפוצות המובילות לאתר שלכם, ובעיות טכניות שהסורק של גוגל נתקל בהן ומדוע שמשפיעות על תוצאות החיפוש של האתר שלכם.

 

  1. קמפיין ממומן דרך Google Ads- הקמפיינים הממומנים נחשבים לאחד מכלי הפרסום העיקריים של קידום אתרים בגוגל. בניגוד לקידום האורגני שהוא הינו תהליך שדורש זמן, קמפיין ממומן הוא כלי שיווק בתשלום שבעזרתו ניתן להגדיר את קהלי היעד שלכם וליצור מודעה הכוללת לינקים לדפי נחיתה (שהוגדרו מראש על ידכם) שיוצגו במנוע החיפוש בראש הרשימה ומעל התוצאות של הקידום האורגני, אך גם במדיה השונה הכוללים אתרים שונים המאפשרים פרסום מודעות באתרים שלהם. במודל פרסום זה, על כל הקלקה על המודעה שלכם, אתם משלמים לגוגל. יחד עם זאת, מדובר באסטרטגיית שיווק מהירה המובילה ללידים רבים.

 

אז הנכם מעוניינים לשווק את האתר שלכם? קידום העסק עם חברת “נתיב מדיה” זו הדרך המבטיחה ביותר, אין ספק שבשנת 2022 תצליחו להגיע ליעדים שלכם ואף ליעדים חדשים בעזרת פרסום ממוקד של חברת “נתיב מדיה”.