כדאי לפרסם מיד אחרי החג!

לקוחות בתחום האופנה, ההלבשה והאופטיקה, הזמינו סבב הדבקות מיוחד למוצאי חג הפסח. נשמע מוזר? גם אנחנו חשבנו כך. מסתבר כי המגזר החרדי ממשיך ליהנות ולבלות במסגרת “בין הזמנים” עד ראש חודש אייר, וכך יוצא שגם אחרי החג יש להם לפחות שבוע של חופש, במהלכו הם מסתובבים, מבלים, ו… משלימים קניות שלא הספיקו לפני החג! הניסיון הרב של חברות ההלבשה והאופטיקה במגזר החרדי הוכיח שכדאי לפרסם בצורה מסיבית מיד אחרי החג!

מי אנחנו

‘נתיב מדיה’ הינה חברה המתמחה בשירותי פרסום והפצה, פתרונות שיווק וקידום מכירות. אתם מוזמנים להצטרף למעגל לקוחותינו המרוצים ואנו מתחייבים להיות שותפים נאמנים להצלחתכם!
 

פוסטים נוספים

קצת על תעשיית האבל בציבור החרדי

קצת על תעשיית האבל בציבור החרדי קצת על תעשיית מודעות האבל בציבור החרדיראיון עם נתי קרויזר מנכ”ל נתיב מדיה על תעשיית מודעות האבל.הקליקו וצפו 👈🏽  https://www.youtube.com/watch?v=ZqhrhxhcO6U  

יש לך מידע מעניין? צור קשר